جعبه گشایی زومیت از آیفون X
technolagy
تکنولوژی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
سه شنبه 16 آبان 1396برچسب:, :: 22:12 :: نويسنده : کوروش کبیر

اپل طبق عادت همیشگی خود نسل جدید گوشی‌هوشمندش را در جریان مراسمی که شهریور ماه سال جاری برگزار شد، معرفی کرد. آیفون ۱۰ اپل به عنوان نسخه‌ی مخصوص دهمین سالگرد عرضه‌ی آیفون به بازار در کنار دو نسخه‌ی دیگر با عنوان آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس رونمایی شد، حال آنکه این گوشی با تاخیری چند هفته‌ای پس از عرضه‌ی آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس راهی بازار شد. با وجود تاخیر در عرضه‌ی آیفون ۱۰، بنابر برآوردهای انجام شده این گوشی موفق شد تا فروشی بهتر از دو نسخه‌ی آیفون ۸ را تجربه کند.

آیفون ۱۰ اپل از وجود دوربین دوگانه با چینش عمودی در کنار یک نمایشگر ۵.۸ اینچی تمام صفحه بهره می‌برد. در قلب این گوشی تراشه‌ی A11 بایونیک قرار گرفته که از وجود یک واحد پردازشی مبتنی بر شبکه‌های عصبی بهره می‌برد. از جمله‌ی ویژگی‌های جدید این گوشی باید به بهره‌گیری از فناوری فیس آیدی در آن اشاره کنیم که در تست‌های اولیه زومیت عملکردی بسیار بهتر از سایر فناوری‌های مشابه را به نمایش گذاشته است.

آیفون ۱۰ توسط مدیاپردازش در اختیار زومیت قرار گرفته و در ادامه می‌توانید جعبه گشایی این گوشی هوشمند را به نظاره بنشینید.

 
منبع زومیت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • بیت کویین
  • بیت کویین
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان technolagy و آدرس technolagy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: